29. november 2013

DIY: Papirstjerner

I fjor lagde jeg noen super enkle 
papirstjerner til å ha i vinduene i stua.
Jeg lagde de vel egentlig i frustrasjon 
over at jeg ikke fikk til å brette noen stjerner… :-(

Men de ble veldig fine i vinduene våre.
Og nå har de kommet på plass igjen.



Jeg tegnet opp stjerner og klippet dem ut.
Festet sytråd i toppen på dem,
og festet dem i vinduet med washi tape.

Super enkelt!

Ha en flott fredag!!


Hvis det er noe dere vil jeg skal vise,
eller fortelle om,
så er det bare til å gi beskjed.

3 kommentarer:

  1. Haha så lurt! Bretting funka ikkje for meg heller;-)
    Og stilig var det og!
    Fin fredda til deg♥
    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  2. Nydelige stjerner.Gøy med selvlagde ting:) Jeg elsker stjerner, å det er lett å se i heimen her, må flire litt når eg ser meg rundt :) Eg har stjernedilla;)
    Ønske deg ei god helg! Klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Eg har fullestendig stjernedillanå i denne tida men ellers iåret finne du det ikkje Hihi:)nydelig når du hengte det slik i vinduet;)
    Fine helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett