18. desember 2013

ISBRE

Jeg har allerede lekt meg med 
en farge fra Fargerike 
sitt nyeste fargekart:

ISBRE
FR1411


Jeg har malt litt på "lilledoen".



Så gøy med et lite rom,
med hvite vegger fra før av.
Herlig grunnlag :-)
Fort gjort å fornye!

Det gikk litt tape med til dette,
og egentlig hadde jeg sett for meg firkanter,
men laseren sa takk for seg…
Jeg fikk også brukt opp litt
 maling jeg hadde stående.

Er super fornøyd!!!

Jeg har ikke brukt blå 
så mye i interiøret før,
men har forelsket meg helt i mange av 
de nye fargene i fargekartet fra 

Håper du har en fin dag!!

Min blir på sofaen,
ikke så langt fra do…. :-(
Syk...

10 kommentarer:

  1. Så lekkert💙nydelig farge kombinasjon😃har du barra teipa? Det må jammen meg prøvast ut ein gong😃 Masse god bedring til deg😷hadde det sama i hus i helgå😷 Klem fra Renate✨

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Renate :-)
    Ja har bara teipa, gjekk masse tape :-)

    SvarSlett
  3. Gu så stiligt!!!
    Blei jo kanontøft,det kunne eg ønsket å prøvd ut;)
    Klemklem Siv Mette

    SvarSlett
  4. Så utrolig tøft! :) Fine farger.

    SvarSlett
  5. Dette likte eg,etter jul har eg lyst å få inn litt farger igjen:)gleder meg til januar hihi når eg liksom kan starte på nytt igjen :)

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Dette var kult Susanne! Helt originalt, bare ditt :-)
    God bedring til deg♥
    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  7. Wow, Susanne:) dette var kjempe kult. Det er så fint med blått og turkise farger. Mine favoritt kontraster;) har vært på julehandel å er utslitt;) hjem med beina høyt. Stor klem Ann Elin :)

    SvarSlett
  8. Hei snupsi. Så stilig det ble, du liker det å gjøre små endringer på do! Hi hi. Blå er jo så vakkert. Håper juleferien har senket seg hos dere og alle er friske. Her har vi en mann som spyr og har feber! Tusen takk for koselig julekort:) det var hyggelig. Ønsker dere en flott jul og nyttår!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Så utrolig kult! Veldig inspirerende :-)

    SvarSlett