12. februar 2014

Tulips ✿


             I TULIPS





Som dere sikkert har fått med dere,
så er jeg veldig glad i å ta bilder av blomster.
Og når jeg da har en bukett med tulipaner på bordet,
må jeg bare knipse :-)

Tulipaner står ikke lenge hos meg,
litt synd for de er jo så fine. 
Og de er i så mange flotte farger.

Jeg er litt sånn blank for tiden med hva jeg skal vise eller skrive om på bloggen…
Så hvis du har noen ideer, spørsmål eller lignende….
Så sender du en mail til meg, eller legger igjen en kommentar.

Ha en flott onsdag!

6 kommentarer:

  1. Tulipaner er den fineste blomsten jeg vet om :-) Nydelige bilder du har tatt her - som vanlig *blunk. Håper livet smiler til deg og at dagen din blir fin. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  2. Så nydelige tulipaner:)ikkje alltid like enkelt å vite kva ein skal skrive om å slikt så eg lar heller det gå noken dager og så plutselig kommer det opp noko:)
    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Tulipaner er nydelige ♥ Jeg har fått så dilla på brudeslør-blomster så har det overalt hihi ;-) Kjekt å se bilder fra besøket ditt i forrige innlegg. Du har det så fint! ;-) Hos oss er det litt halvferdig kan en si..kun sponvegger i halve annen etasje :-p
    Håper du får en fin dag i morgen ♡
    God natt ;-)

    SvarSlett
  4. Elske tulipaner<3
    Finfin dag til deg:)
    God klem Siv Mette

    SvarSlett
  5. Jeg ser du har en stue med delvis stor takhøyde, og ellers et hus som ligner litt på det vi skal bygge. Jeg hadde vært veldig interessert i et innlegg om hvordan dere har løst dette med belysning i huset deres. :) Det synes jeg er så vanskelig! Forresten veldig fin blogg og fint hus! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk :-) Jeg har laget et lite innlegg om dette, som kommer i morgen lørdag. Det er flere som lurer på det samme :-)

      Slett