20. mars 2014

Bloggen, huset og meg i lokalavisa

Ja, det er spennende å være i media,
og helt ærlig,
så sprang jeg ut i postkassa for å hente avisa i pyjamasen! 

Hele 3 sider + litt til i lokalavisa!
Foreløpig er den kun i avisa,
men jeg skal legge den ut på bloggen senere,
slik at alle de som vil kan lese den.


Og det var noen andre som også fikk bloggen sin på trykk!


Tusen takk til Irene Jacobsen for en flott reportasje!

Nå skal jeg smile rundt resten av dagen,
for det er jo litt stas dette!

Susanne

4 kommentarer:

  1. Så spennende,gleder meg til å lese hele reportasjen! Og tusen takk,du er til stor inspirasjon du også Susanne<3
    God klem Siv Mette

    SvarSlett
  2. Så gøy! gratulerer : )

    SvarSlett
  3. Gratulera, så kjekt :-D
    Klemklem ♥

    SvarSlett
  4. Gratulera,så kjekkt:)
    Ønsker deg ei god helg!
    Klem

    SvarSlett