10. mars 2014

Trendhuset i Haugesund

Da jeg var på bloggtreff på Trendhuset i Haugesund,
handlet jeg med meg hjem noen produkter fra Nicolas Vahé.
Knall gode pestoer!


Silje og Karianne laget også drops,
så vi fikk være med på å trille ut og klippe opp.
Disse ble knallgode og jeg skal nok prøve
 meg på å lage sånne en gang.
Vi lagde med cola og karamell smak.


Noen mobilbilder fra treffet og butikken:






Det er alltid gøy med bloggtreff!
Så gøy å få møte damene bak alle de flotte bloggene.

Og Trendhuset som vi var på,
er en butikk som bugner over av interiør av kjente merker,
alt til barneselskap, bryllup, konfirmasjon og alle andre festdager.
Masse av tilbehør til baking, muffins og kakepynting.
Og ikke minst hobbyartikler.

En butikk som er verdt et besøk!

Ønsker deg en flott ny uke!



4 kommentarer:

  1. Så glad når det arrangeres treff♥
    NV sine produkter er digg ♥
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  2. Mmm, eg og trur eg må kjøpa dei pestoane. Kjempe god ;-)
    Fine nye uka te deg ♥

    SvarSlett
  3. Alltid kjekkt med slike treff,og så masse fint det var der:)
    Fine ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. hørtes ut som ett kjekt treff begynner å bli en stund siden jeg var på ett. har hørt mye bra om pestoene du har kjøpt, må få prøvd de selv. ønsker deg ei fin uke:-)

    SvarSlett