23. november 2014

Digital kommunikasjon

For en stund siden møtte jeg et fantastisk menneske.
Hun heter Victoria Linnerud,
og er daglig leder for Sveio Frivilligsentral.
Hun tok kontakt med meg ang innredningstips, 
møblering osv til lokalet sentralen disponerer.
Det har vært kjempe gøy å få være med på 
å "bestemme" litt hvordan ting skal være.
Og det har vært lærerikt for meg også.
Takk for at du tok kontakt, Victoria!

Og har du ikke vært innom på Sveio Frivilligsentral,
anbefaler jeg det å gjøre det.
Det er så koselig å ta en kaffe og en prat med folk der.

Jeg startet for meg selv for en stund siden,
noe jeg hadde tenkt på en stund, 
men Victoria var den som sa "hopp i det!"
Og siden har hun hjulpet meg mye med markedsføringen.
Det er nemlig noe hun er knallgod på :-)
Hun er veldig flink på sosiale medier og digital kommunikasjon.
Og hun vet hvordan man skal bruke det i markedsføring.
Nå har hun også startet blogg og Facebook side om dette temaet.

Hentet fra Victoria Linneruds facebook side:


Tenker du: "Vi skulle vel vært på nett og vært mer synlig digitalt"? 

Ta kontakt for rådgivning, foredrag og kurs innen digitale tjenester.



Hun trengte litt hjelp på bloggingen,
så da hjalp jeg henne litt med det.
Gøy å kunne gi tilbake noe også!

:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar