5. november 2014

MIN STIL


Ja, hva er min stil?

Min stil er en salig blanding av det jeg liker, 
enkel og greit,
for jeg liker så mye forskjellig.
Det er en blanding av 
betong, hvitt, svart, glitter, pels og mønster.


Det er ikke så mange andre farge akkurat nå,
jeg liker å ha det litt nøytralt før jul.
Men jeg bruker litt farger til vanlig.


Ja, stilen min ja…

Jo, den er en blanding av
moderne
industriell
koselig
nordisk

Jeg liker at et hjem skal være avslappet,
og at man får lyst til å slenge seg på sofaen 
og beina på bordet.

Det er alltid viktig å kjenne deg igjen i stilen din,
og tenke at "dette er meg!"

Ha en flott onsdag!!




2 kommentarer:

  1. Nydelig hjem dokke har!!
    Fin dag te deg ♡
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  2. Helt enig ♥
    Du har det kjempefint ♥
    Klem Charlotte

    SvarSlett