7. januar 2015

Meg og nytt år

Ønsker dere alle et godt nyttår!
Jeg må si at det er så deilig å få ut jula og 
endelig kunne "puste" i huset igjen.
Ikke misforstå, 
men jeg er glad i jula altså.
Bare det at jeg kan ikke starte et nytt år med jul i huset,
nytt år skal startes med rent hus og blanke ark.
 Syns jeg da :-) 
Jula pakkes vekk rett før nyttårsaften.


Det er så herlig med mange vinduer i huset, 
så mye lys!


Nyttårsforsetter….
Det samme hvert år.
Bli sunnere
Spise mindre
Trene mer
…..

Men i tillegg til disse,
har jeg valgt å legge mer fokus på 
gjenbruk, kvitte meg med ting jeg 
ikke trenger
og kanskje spare litt penger til 
opplevelser i stedet.


Jeg hadde faktisk store problemer før jul
å fortelle folk hva jeg ønsket meg.
Jeg har jo det jeg trenger, 
noe jeg er veldig takknemlig for.

Og det finnes jo alltid noe jeg har lyst på da ;-)

Ha en flott dag!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar