9. desember 2014

Nesten klar til jul

Det begynner å bli litt jul her i huset nå.
Litt etter litt.
Ikke så mye rødt som kommer frem i år heller.
Men noen nisser må komme frem.
Liker så godt disse med stor lue og nese.
Disse er kjøpt på Jula faktisk.


I helgen lagde jentene disse supersøte trærne med mamma.
De passet fint i pepperkakebyen til jentene.
Og så dekorative de er!
Og ikke minst enkle å lage.
Masse mini marshmallows,
 en isopor kjegle og 
masse knappenåler med farget hode.


Jeg er så glad i svibler!
Min favoritt av juleblomstene.


Jeg har så mange forskjellige lysglass i hvite nyanser, 
(noen kjøpt her og der og noen laget av jentene)
at jeg plasserte likså greit alle på skjenken.
Sammen med litt grønt innimellom,
og noen stjerner, ble det riktig fint.
Og om kvelden er det så koselig med tente lys.


Nei, jeg får vel pynte litt til :-)

Ha en flott tirsdag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar